ПРАВІЛЫ УНУТРАНАГА РАСПАРАДКУ ДЛЯ НАВУЧЭНЦАЎ
ПРАВІЛЫ УНУТРАНАГА РАСПАРАДКУ ДЛЯ НАВУЧЭНЦАЎ
ДЗЯРЖАЎНАЙ УСТАНОВЫ АДУКАЦЫІ "КУРЫЦІЦКАЯ СЯРЭДНЯЯ ШКОЛА"
1.АГУЛЬНЫЯ ПАЛАЖЭННІ
1.1. У адпаведнасці з Канстытуцыяй Рэспублікі Беларусь кожны грамадзянін Рэспублікі Беларусь мае права на атрыманне адукацыі. Адукацыйны працэс у Дзяржаўнай установе адукацыі "Курыціцкая сярэдняя школа" (далей - Установа) будуецца на аснове прынцыпаў дзяржаўнай палітыкі ў сферы адукацыі, адукацыйных стандартаў агульнай сярэдняй адукацыі, дасягненняў галіны навукі і тэхнікі, педагагічна абгрунтаваным выбару формаў, метадаў і сродкаў навучання і выхавання, культурных традыцый і каштоўнасцяў беларускага народа, дасягненняў сусветнай культуры сучасных адукацыйных і інфармацыйных тэхналогій.
1.2. Правілы ўнутранага распарадку для навучэнцаў Установы (далей - Правілы) распрацаваны з мэтай удасканалення арганізацыі адукацыйнага працэсу, умацаванні дысцыпліны навучэнцаў, рацыянальнага выкарыстання імі навучальнага часу, павышэння якасці адукацыі.
1.3. Унутраны распарадак - гэта рэгламент (парадак) выканання навучэнцамі сваіх абавязкаў у рамках адукацыйнага працэсу пад кіраўніцтвам і кантролем адміністрацыі і педагагічнага калектыва Установы.
1.4. Правілы распрацаваны на падставе Кодэкса Рэспублікі Беларусь аб адукацыі (ад 13 студзеня 2011 г. № 243-3 са змяненнямі і дапаўненнямі, ўнесенымі Законам Рэспублікі ад 14.01.2022 г № 154 – 3 (далей - Кодэкс), Дзяржаўнага школьнага стандарту ад 10.05.2022 года № 4.11 і іншых нарматыўных прававых актаў Рэспублікі Беларусь, якія рэгулююць адносіны ў сферы агульнай сярэдняй адукацыі, а таксама Статуту Установы.
1.5. Дадзеныя правілы абавязковыя для выканання ўсімі навучэнцамі Установы і іх законнымі прадстаўнікамі.
Адміністрацыя, педагагічныя і іншыя працаўнікі Установы могуць патрабаваць, а навучэнцы павінны выконваць абавязкі ў адпаведнасці з патрабаваннямі сапраўдных правіл.
1.6. Навучэнцамі Установы з'яўляюцца асобы, якія асвойваюць у ёй утрыманне аднаго з відаў адукацыйных праграм агульнай сярэдняй адукацыі, адукацыйнай, праграмы дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі, адукацыйнай праграмы дадатковай адукацыі на ўзроўні агульнай сярэдняй адукацыі, адукацыйнай праграмы спецыяльнай адукацыі для асоб з інтэлектуальнай недастатковасцю.
1.7. Пытанні, звязаныя з прымяненнем Правіл, вырашаюцца дырэктарам Установы ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь і ў межах паўнамоцтваў, прадстаўленых яму артыкулам 25 Кодэкса.
1.8. Змены і дапаўненні ў Правілы могуць уносіцца дырэктарам Установы па ўзгадненні з педагагічным саветам Установы ў тым выпадку, калі яны не супярэчаць дзейснаму заканадаўству.
1.9. Правілы размяшчаюцца ва Установе ў месцы, даступным для азнаямлення навучэнцамі і іх законнымі прадстаўнікамі, а таксама размяшчаюцца на афіцыйным інтэрнэт-сайце Установы.
ДАЛЕЙ можна скачаць па спасылцы: СКАЧАЦЬ увесь тэкст